FAQ

Wanneer gaat de cursusdienst open?

Vanaf de eerste of tweede week van het semester kan je je boeken reserveren en afhalen. De eerste weken doen wij verschillende verkopen ingedeeld volgens jaar. Kijk dus zeker op de CuDiwebsite wanneer het aan jou is om langs te komen! Gelieve deze tijden te respecteren. Als je vakken opneemt uit meerdere jaren, kom dan bij het jaar waar je de meeste studiepunten hebt ingezet.

 

Hoe kan ik boeken/cursussen bestellen?

Om stap voor stap te weten te komen hoe je je boeken bestelt, kan je best eens kijken naar deze handleiding: “Tiny bestelt haar boeken”

 

Hoe kan ik mijn boeken betalen?

Betalen gebeurt bij het afhalen van je boeken. Wij aanvaarden GEEN CASH! Betalen kan dus enkel nog via Bancontact of Nederlandse Maestro-kaarten, VISA en Mastercard kunnen ook gebruikt worden maar hier zal een hogere toeslag voor gevraagd worden. Betalen met Payconiq is ook mogelijk! Wij nemen ook GEEN boeken terug! Dus kijk altijd na vóor je betaald!! Vanaf je betaald hebt, kan je geen boeken meer annuleren.

 

Krijg ik korting op mijn boeken/cursussen?

Wij bieden cursussen aan tegen de laagst mogelijk prijzen voor onze leden. Ook Acco-handboeken kan je bij ons kopen aan hetzelfde/lager tarief als met je Acco-aandeel. Ledenprijs wordt door het systeem berekend. Dit academiejaar 2017-2018 zal omwille van de opstart van het systeem de ledenprijs nog niet automatisch berekend worden. U kan de ledenprijs zien door de cursor op het informatie teken te houden. Bij het betalen in de cursusdienst zal op vertoon van uw lidkaart de ledenprijs verrekend worden.

 

Ik zie mijn vakken niet en kan dus geen boeken/cursussen bestellen?

Zorg dat je bij je profiel alle voor jou toepasbare vakken hebt aangeduid voor huidig academiejaar (zelfs deze van het 2e semester). Nu zou je alle boeken/cursussen moeten zien die bij deze vakken horen.

 

Er staat bij een boek/cursus dat deze ‘niet reserveerbaar’ is, wat doe ik nu?

Dit boek hebben wij waarschijnlijk nog niet binnen, of de prof is wat traag met het doorsturen van de juiste versie. Het enige wat hierbij werkt is geduld.

 

Er staat bij alle boeken/cursussen dat deze ‘niet reserveerbaar’ zijn, wat doe ik nu?

Zorg er zeker voor dat je bij je profiel je lidmaatschap hebt aangeduid en sla dit dan op! Zonder lidmaatschap kun je geen boeken/cursussen reserveren.

 

Moet ik al een uur voor de opening van de Cudi komen aanschuiven om zeker te zijn van mijn boeken?

Nee, dit is zeker niet de bedoeling. De cudi gaat pas open op het exacte moment van de openingsuren. Het enige voordeel dat je hebt als je vroeg komt is dat je nog even kan bijpraten met de andere te enthousiaste studenten totdat de cudi werkelijk open gaat.

 

Mijn boek/cursus is nog altijd niet toegewezen, hoe kan dit?

Toewijzingen gebeuren op chronologische wijze. Wees dus zeker op tijd met het reserveren van je cursus. Hoe sneller je reserveert, hoe sneller je ze kan komen halen!

 

Mijn boek/cursus gaat binnenkort vervallen, wat doe ik?

Boeken en cursussen vervallen twee weken na toewijzing. Zorg dus dat je zeker op tijd bent om deze te komen halen en wacht zeker niet tot al je cursussen zijn toegewezen. Als er op de dag dat je cursus vervalt geen verkoop is, blijft deze nog geldig tot de eerstvolgende verkoop. Als je het echt niet haalt om deze te komen halen binnen de juiste tijd, kan je de boeken best annuleren en opnieuw bestellen. Zo moet je misschien weer even wachten tot ze toegewezen zijn, maar kunnen ze wel niet vervallen.

 

Ik wil mijn boek/cursus annuleren, maar dit gaat precies niet op mijn gsm, wat doe ik nu?

Annuleren van boeken/cursussen lukt meestal niet via gsm. Probeer het eens via de site!

 

 Help wat nu? Ik heb een vraag, maar deze staat niet tussen deze al reeds zeer uitgebreide lijst van vragen.

Als je een probleem/vraag hebt, kun je ons altijd bereiken via het e-mailadres cursusdienst Farmaceutica of via de Cursusdienst Facebook pagina. We zullen proberen je probleem/vraag zo goed en snel mogelijk op te lossen!